הפרשן צבי יחזקאלי: "לא מבינים שאנחנו במלחמה"

אייל ראובן No Comments on הפרשן צבי יחזקאלי: "לא מבינים שאנחנו במלחמה"

הפרשן הבכיר לענייני ערבים צבי יחזקאלי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "יש פה אוכלוסייה שכל מה שאנחנו נותנים להם מתפרש כחולשה, במזרח התיכון, לא משנה כמה כוח יש לך, משנה איך אתה מפעיל אותו" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות המצב הקשה ביו"ש, והעלייה בטרור בכל הארץ, שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" עם הפרשן הבכיר לענייני ערבים צבי יחזקאלי.  "הרשות הפלסטינית היא לא כתובת לרגיעה, היא מגדירה אותנו כאויב, היא דוחפת ומהללת את המחבלים. האמריקאים הכריחו אותנו לשבת איתם אתמול בוועידה בעקבה".

"יש מלחמה ביהודה ושומרון, וצה"ל לא מתנהל בהתאם" המשיך יחזקאלי, "המחבל הגיע למקום הפיגוע רק בגלל "מרקם החיים בשטח". אם היה בידוק, הוא לא היה מגיע לשם. המצב נהיה, שהדבר הכי קדוש זה לתת להם לעבוד, זה דבר צפוי מאוד שאחרי הפעילות בשכם יהיה פיגוע".

"יש פה אוכלוסייה שכל מה שאנחנו נותנים להם מתפרש כחולשה, במזרח התיכון, לא משנה כמה כוח יש לך, משנה איך אתה מפעיל אותו. ישראל מפעילה כוח בחוסר צדק ובפחד" הסביר הפרשן הבכיר.

"להרוג עשרה מחבלים פחות משפיע עליהם מאשר גירוש משפחה. לפגוע להם בכלכלה משפיע הרבה יותר מאשר להרוג להם מחבלים, לזה הם מוכנים. אם רוצים להזיז אותם, זה לפגוע להם בכלכלה, אנחנו מתנהלים כמו מערבים, אנחנו לא מדברים אותם באותה שפה".

האזינו:

 



0 תגובות